Прийом громадян у Посольстві України в Республіці Білорусь з консульських питань здійснюється щодня з 09.00 до 13.00, крім вихідних, виключно за попереднім електронним записом через форму онлайн-реєстрації
Невідповідність особистих даних, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним громадянина є підставою для скасування реєстрації. Не допускається також записування однієї і тієї ж особи з того самого питання на різні дати. Така реєстрація буде видалена адміністратором. Особливо зауважуємо щодо актуальності адреси електронної пошти, через яку буде відбуватися подальша комунікація (уникайте надання електронних адрес з доменом російського походження - записи на адреси mail.ru, list.ru тощо анулюються автоматично).
До Вашої уваги на відповідних сторінках порталу МЗС:
Для запису необхідно дотримуватись наступних правил:
Консульське обслуговування відбувається виключно для тієї консульської дії, яку Ви обрали на сайті при бронюванні візиту.
З собою слід обов’язково мати повний комплект оригіналів необхідних документів та їх якісних копій (про перелік документів Вас буде поінформовано на електронну адресу, яку Ви вказали при реєстрації). Якщо документи виявляться не підготовленими, Ви не зможете отримати послугу.
Рекомендується прибути не пізніше ніж за 10 хвилин до запланованого часу візиту. Запізнення є підставою для відмови у наданні консульської послуги.
Якщо Ви вже зареєстровані на прийом у е-черзі, але з тих чи інших причин не зможете прибути у визначений день та час до Посольства, просимо заздалегідь відмінити бронювання за посиланням, що приходить у повідомленні на електронну пошту. Таким чином Ви уможливите запис на прийом для інших громадян.
ДО УВАГИ ПЕНСІОНЕРІВ! |
Якщо Ви збираєтесь записатись на прийом для проходження ідентифікації, щоб продовжувати отримання пенсії, зверніть увагу на можливість дистанційного звернення безпосередньо до Пенсійного фонду: 1) на порталі Пенсійного фонду слід обрати у головному меню "Ідентифікація у режимі відеоконференцзв'язку", заповнити форму та очікувати на зворотній зв'язок співробітників Пенсійного фонду; 2) маючи Дія.Підпис (докладна інструкція по його отриманню), авторизуватися на порталі Пенсійного фонду, ідентифікація відбудеться автоматично. |
Якщо Ви маєте давно оформлений виїзд на постійне проживання за кордоном та не можете з незалежних причин оформити Дія.Підпис/BankID/е-підпис та, відповідно, зареєструватися в е-черзі, можливо письмово звернутися на електронну адресу Посольства [email protected] з описом ситуації та проханням про встановлення дати та часу візиту без попередньої електронної реєстрації.
У зверненні необхідно вказати таку інформацію про себе: прізвище, ім'я, по батькові, номер власного ідентифікаційного коду платника податків (РНОКПП), серію та номер паспорта громадянина України (внутрішній паспорт), номер телефону, адресу Вашої електронної пошти та консульську послугу з існуючого переліку. Для запису неповнолітніх дітей необхідно додатково вказати прізвище, ім’я, по батькові дитини.
Використання такого способу запису не повинно бути пов’язане тільки через небажання записуватись на прийом у визначеному для всіх порядку електронної ідентифікації. Просимо взяти до уваги, що консульською посадовою особою здійснюється перевірка викладених у зверненні обставин відсутності електронного підпису перед тим, як визначити дату та час візиту для вчинення необхідної консульської дії без запису до е-черги, у винятковому порядку. Просимо поставитися з розумінням, що швидке опрацювання таких запитів істотно ускладнене та вимагатиме значногочасу.